Masaż kręgosłupa i nóg, ćwiczenia relaksacyjne nie są przeciwwskazaniem w ciąży fizjologicznej - zapytaj swojego lekarza.

 

 

Możesz pomóc sobie w tym ciężkim dla Twojego kręgosłupa i Twoich nóg okresie.

 

Znacznie zmniejszając uciążliwe bóle kręgosłupa, dzięki ukierunkowanemu masażowi. Zapobiegniesz obrzękom nóg a co za tym idzie tworzeniu się cellulitu, zapobiegając przeciążeniom i bólom stóp zapobiegniesz bolesnym nagniotkom i modzelom.

Ćwicząc mięśnie Kegla zapobiegniesz nietrzymaniu moczu, mogące doskwierać nawet kilka lat po porodzie a często nie leczone w odpowiednim czasie, przez resztę życia.

 

Indywidualnie profilowane wkładki - amortyzujące dla Kobiet w ciąży

Trudno samemu zadbać o stopy kiedy nie można się schylić


 

Dlatego zacznij już w pierwszych tygodniach zapobiegać przeciążeniom stóp jakie niesie za sobą podniesienie wagi ciała :

  • nadmierne obrzęki ,
  • modzele,
  • odciski ,
  • żylaki
  • koślawość pięt,
  • haluksy oraz płaskostopie
  • bóle kręgosłupa

 

Wszystko skutecznie ogranicza Twoją aktywność w trakcie ciąży jak i po porodzie.